Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сазанська, Анастасія Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-25T09:32:00Z | |
dc.date.available | 2021-02-25T09:32:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сазанська А. В. Методика дублювання творів олійного живопису з паперових на міцніші основи: магістерська роб.: 023 Образотворче мистецтво / Анастасія Валентинівна Сазанська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4583 | |
dc.description.abstract | Дублювання є одним з найскладніших етапів реставрації творів мистецтва. Ця процедура доступна тільки досвідченим реставраторам, тому що при її здійсненні потрібно мати великий досвід та досконало знати поетапність роботи. Техніку дублювання тепер вивчають всебічно, щоб використати кращий досвід. Всі картини в галереях, музеях, фондах та майстернях відчувають вплив усіх негативних факторів свого оточення: променів сонця, газів повітря, вологості, пилу та ін. Це знищує цінні роботи майстрів, особливо від цих факторів страждають роботи на неміцних основах. Для реставратора потрібні найширші знання: він повинен мати певний запас хімічних і технологічних знань для проведення правильних спроб визначення фарб, сполучного, вміти якісно зробити реставрацію, незважаючи на те чи картина написана на полотні, дереві чи картоні. Методика дублювання має свої особливості, методи та принципи. Тема дублювання не втрачає своєї актуальності, адже це важливий процес, що допомагає зберегти пам’ятки для подальшого їх експонування та зберігання.Мета дослідження – висвітлити основні принципи методики дублювання творів олійного живопису, зокрема, з паперових на міцніші основи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика дублювання творів олійного живопису з паперових на міцніші основи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |