Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пасовиста, Наталія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-26T08:03:30Z | |
dc.date.available | 2021-02-26T08:03:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Пасовиста Н. М. Розвиток вокально-хорових навичок учнів молодших класів початкових мистецьких закладів: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Наталія Михайлівна Пасовиста. . - Кам’янець-Подільський, 2020. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4585 | |
dc.description.abstract | Однією з важливих особливостей хорового співу є його колективна основа, яка значно ускладнює розв’язання питань стосовно техніки виконання. Тут успіх залежить від кожного зокрема і від колективу в цілому. Саме у взаємовідносинах співака з колективом, співаків як елементу і цілого полягає характерна риса хорового виконавства. Навчити співати кожного і навчити співати хором, в ансамблі – таким є двоєдине завдання вокально-хорового навчання, для виконання якого необхідні знання особливої техніки хорового виконавства, специфічних засобів виразності, пов’язаних зі своєрідністю і можливостями інструмента виконання – голосу. Мeтa дocлiджeння – тeopeтичнo oбґpунтувaти тa пpaктичнo пepeвipити eфeктивнicть мeтoдики poбoти з розвитку вокально-хорових навичок учнів молодших класів початкових мистецьких навчальних закладів у пpoцeci занять. Oб’єкт дocлiджeння – пpoцec розвитку вокально-хорових навичок учнів молодших класів закладах середньої освіти. Пpeдмeт дocлiджeння – методика розвитку вокально-хорових навичок школярів в дитячoму xopовому колективі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток вокально-хорових навичок учнів молодших класів початкових мистецьких закладів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |