Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Івасюк, Вадим Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T14:16:45Z | |
dc.date.available | 2021-03-01T14:16:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Івасюк В. А. Видалення складних фарбових нашарувань з поліхромного золоченого та срібленого різьблення риз процесійних ікон: бакалаврська роб.: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) / Вадим Анатолійович Івасюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 62 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4609 | |
dc.description.abstract | Стародавня ікона є особливим явищем у світі образотворчого мистецтва, адже для багатьох донині канонічний образ залишається загадкою, багато елементів викликає нерозуміння, а ближчим і привабливішим здається «написане так, ніби живе». Усі предмети літургійного призначення наділені глибоко-символічним змістом та несуть певне функціональне навантаження. Церковні процесії, у яких використовуються ікони, посідають чільне місце у літургії східного обряду. Змістовим і візуальним центром хресних ходів та Літій в Україні з давніх-давен були процесійні ікони як своєрідна форма взаємодії літургії та мистецтва. Зазвичай вони великих розмірів, декоровані різьбою або коштовними ризами. Такі твори належать до комплексів позаіконостасних пам’яток українського іконопису й дотепер залишаються важливим атрибутом церковного обряду в його духовно-мистецькому вираженні. Метою дипломної роботи є дослідження методів видалення пізніх складних фарбових нашарувань із поліхромного золоченого та срібленого різьблення на прикладі двобічної процесійної ікони-феретрона. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво) | uk_UA |
dc.title | Видалення складних фарбових нашарувань з поліхромного золоченого та срібленого різьблення риз процесійних ікон | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |