Аннотации:
Фахова історична освіта в Україні в даний час переживає період парадигмальної трансформації у бік толерантності до культурних відмінностей, що прямує в європейському мейнстримі. Для входження освітньої сфери України у європейську зону вищої школи необхідно модернізувати вищу освіту. В тому числі це стосується історичної освіти, на яку спрямована велика увага суспільства та влади. Неодноразово виникають дискусії про реформування вищої освіти. У вітчизняній науці формується нова концепція історії України, переосмислюється роль освіти в суспільних процесах, зростає роль підготовки національних кадрів. Враховуючи наукову новизну та практичну значимість теми, спираючись на історіографічний доробок і джерельну базу, поставлено за мету комплексно дослідити підготовку вчителів історії на історичному факультеті Кам’янець-Подільського педагогічного інституту з кінця 1960-х рр. і до 1991 р. Об’єктом дослідження є навчальний процес і внутрішнє життя історичного факультету Кам’янець-Подільського державного педагогічного інституту. Предметом дослідження є адміністративна, навчальна, методична, виховна, науково-дослідна, громадська, культурно-масова діяльність історичного факультету.