dc.contributor.author |
Комарніцька, Оксана Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T14:10:11Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T14:10:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Комарніцька О. Л. Філософське осмислення проблем освіти: генезис і сучасний стан: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Історія) / Оксана Леонідівна Комарніцька. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 101 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4651 |
|
dc.description.abstract |
Проблема змісту освіти набуває у сучасному світі все більшої значущості. Перехід до інформаційного суспільства, обумовлює зростання пов'язаної з ним геополітичної конкуренції країн світу, яка передбачає інтенсивний розвиток усіх сфер суспільного життя. У зв'язку з цим рівень інтелектуального потенціалу будь-якої держави, який визначається якістю освіти, стає одним з найважливіших передумов економічної та політичної самостійності держави, запорукою її конкурентоспроможності, рейтингу на світовій арені. Об’єктом дослідження є освіта як соціальний інститут. Предметом дослідження виступає трансформація змісту системи освіти в контексті цивілізаційного поступу. Мета дослідження полягає у системному аналізі становлення фундаментальних складових змісту освіти на конкретно-історичних етапах розвитку суспільства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Філософське осмислення проблем освіти: генезис і сучасний стан |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |