Abstract:
Проблема змісту освіти набуває у сучасному світі все більшої значущості. Перехід до інформаційного суспільства, обумовлює зростання пов'язаної з ним геополітичної конкуренції країн світу, яка передбачає інтенсивний розвиток усіх сфер суспільного життя. У зв'язку з цим рівень інтелектуального потенціалу будь-якої держави, який визначається якістю освіти, стає одним з найважливіших передумов економічної та політичної самостійності держави, запорукою її конкурентоспроможності, рейтингу на світовій арені. Об’єктом дослідження є освіта як соціальний інститут. Предметом дослідження виступає трансформація змісту системи освіти в контексті цивілізаційного поступу. Мета дослідження полягає у системному аналізі становлення фундаментальних складових змісту освіти на конкретно-історичних етапах розвитку суспільства.