dc.description.abstract |
В епоху інтенсивного розвитку науки і техніки особливої актуальності набуває проблема управління творчою діяльністю, формування творчого мислення, виховання творчої особистості. У сучасній школі відображені характерні ознаки нашого часу – широкі можливості для власного вибору людини, забезпечення власних інтересів і можливостей, різноманітних моделей діяльності, розвитку творчих здібностей. У зв’язку з цим найважливішим завданням сучасної школи стає забезпечення всіх необхідних умов для розвитку особистості учня, його творчої самореалізації. Найбільшою мірою вони створюються на уроках, у процесі виконання вимог шкільних програм, але значну роль у розвитку творчих здібностей відіграє позашкільна діяльність. Участь школярів у різних її видах – важлива сфера, у якій можливості для вияву самоактивності, а водночас і для особистісного самовизначення та самореалізації учнів є вельми широкими. Вільна від жорсткої регламентації, обов’язковості, позашкільна діяльність розкриває можливості для вияву самостійності, самоактивності, школярів. Об’єктом дослідження є процес формування творчих здібностей дітей засобами мистецтва бісероплетіння. Предмет – методика навчання дітей бісероплетіння в умовах гурткової роботи. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методики бісероплетіння, які можуть бути використані в гуртковій роботі як засіб розвитку творчих здібностей дітей. |
uk_UA |