dc.contributor.author |
Булгак, Тетяна Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T10:05:24Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T10:05:24Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Булгак Т. І. Розвиток креативного мовлення молодших школярів у процесі навчання української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Ігорівна Булгак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4699 |
|
dc.description.abstract |
Традиція вивчення проблеми розвитку словесної творчості молодших школярів пов’язана з розглядом її як одного з видів зв’язного висловлювання в умовах навчання рідної мови. Дослідники доводять, що в дітей цього віку формується свідоме художньо-естетичне сприймання літературних творів, яке виявляється в розумінні змісту та ідеї твору, здатності виділяти й усвідомлювати його мовні засоби виразності, хоча процес складання власної творчої розповіді для більшості дітей становить ще певні труднощі. Результати педагогічних спостережень засвідчили наявність протиріччя щодо необхідності розвитку креативних якостей зв’язних висловлювань школярів і нерозробленістю проблеми розвитку їх творчого мовленнєвого самовираження. Таким чином, об’єктом нашого дослідження є мовленнєва діяльність учнів початкових класів на уроках української мови та розвитку зв’язного мовлення, а предметом – процес розвитку креативного мовлення молодших школярів шляхом збагачення його експресивною лексикою. Мета дослідження – створити й експериментально перевірити дієвість методики роботи над формуванням мовленнєвої компетентності учнів початкових класів у процесі засвоєння виражальних засобів рідної мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток креативного мовлення молодших школярів у процесі навчання української мови |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |