Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурковська, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T10:15:38Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T10:15:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бурковська І. Текст як засіб розвитку мовлення молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Бурковська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4700 | |
dc.description.abstract | Модернізація мовної освіти в Україні передбачає орієнтацію на компетентнісно орієнтоване навчання української мови в початкових класах. У Концепції загальної середньої освіти в 12-річній школі є «розвивальна, культуроутворювальна домінанта, виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти та саморозвитку, уміє критично мислити, аналізувати різноманітну інформацію, використовуючи здобуті знання й уміння для творчого розв’язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни». Учителями застосовуються окремі методи і прийоми, вправи й завдання, які відповідають цій меті. Як наслідок, у писемному мовленні учнів виявлено низку помилок і недоліків, що спричиняли порушення стильової єдності висловлювань, свідчили про лексичну бідність мовлення, нерозвиненість чуття мови, невміння комунікативно виправдано, стилістично доцільно вживати мовностилістичні засоби у текстах різних типів і стилів. Результати аналізу письмових творчих робіт засвідчили, що загальний рівень сформованості вмінь будувати висловлювання різних типів і стилів в учнів 3 і 4 класів є недостатнім. Таким чином, аналіз стану проблеми формування стилістичних умінь молодших школярів у теорії та практиці навчання підтверджує її актуальність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Текст як засіб розвитку мовлення молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |