ElarK-PNU

Особливості навчання математики здобувачів початкової освіти засобами інтерактивних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дембіцька, Анастасія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2021-03-05T10:28:58Z
dc.date.available 2021-03-05T10:28:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дембіцька А. Г. Особливості навчання математики здобувачів початкової освіти засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Геннадіївна Дембіцька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4702
dc.description.abstract Зважаючи на вікові особливості учнів, значної уваги в цьому процесі потребує запровадження інтерактивних технологій на уроках математики. Саме інтерактивні технології відіграють важливу роль у процесі навчання, оскільки стимулюють пізнавальну активність учнів та уможливлюють її розвиток на всіх рівнях (знання, розуміння, застосування, оцінка) та сприяють формуванню в молодших школярів стійкого інтересу до математики. Діяльність учителів початкової школи у напрямку застосування інтерактивних технологій на уроках математики корелюється сучасними нормативними документами, які регламентують розвиток освіти. Об’єкт дослідження – процес навчання математики учнів початкової школи. Предмет дослідження – застосування інтерактивних технологій на уроках математики. Мета дослідження – розроблення, обґрунтування та впровадження в освітній процес початкової школи інтерактивних технологій на уроках математики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості навчання математики здобувачів початкової освіти засобами інтерактивних технологій uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу