Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дембіцька, Анастасія Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T10:28:58Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T10:28:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Дембіцька А. Г. Особливості навчання математики здобувачів початкової освіти засобами інтерактивних технологій: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Геннадіївна Дембіцька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4702 | |
dc.description.abstract | Зважаючи на вікові особливості учнів, значної уваги в цьому процесі потребує запровадження інтерактивних технологій на уроках математики. Саме інтерактивні технології відіграють важливу роль у процесі навчання, оскільки стимулюють пізнавальну активність учнів та уможливлюють її розвиток на всіх рівнях (знання, розуміння, застосування, оцінка) та сприяють формуванню в молодших школярів стійкого інтересу до математики. Діяльність учителів початкової школи у напрямку застосування інтерактивних технологій на уроках математики корелюється сучасними нормативними документами, які регламентують розвиток освіти. Об’єкт дослідження – процес навчання математики учнів початкової школи. Предмет дослідження – застосування інтерактивних технологій на уроках математики. Мета дослідження – розроблення, обґрунтування та впровадження в освітній процес початкової школи інтерактивних технологій на уроках математики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості навчання математики здобувачів початкової освіти засобами інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |