dc.contributor.author |
Ільницька, Оксана Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-05T11:21:49Z |
|
dc.date.available |
2021-03-05T11:21:49Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ільницька О. А. Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення стійких словосполучень: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Анатоліївна Ільницька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4704 |
|
dc.description.abstract |
Спостереження над особливостями усного і писемного мовлення молодших школярів, бесіди, результати проведеного зрізу знань учнів з фразеології свідчать про обмежене вживання фразеологізмів. Причиною цього є несистематичність фразеологічної роботи на уроках рідної мови в початкових класах, відсутність науково обґрунтованої системи організації занять. Об’єктом дослідження є процес збагачення мовлення учнів українською фразеологією в початкових класах загальноосвітньої школи на заняттях з рідної мови. Предмет дослідження — зміст, методи, прийоми та засоби збагачення образного мовлення учнів українською фразеологією. Мета роботи полягає у визначенні орієнтовного мінімуму фразеологічних одиниць для засвоєння учнями 1-4 класів і в розробці ефективної системи роботи з фразеології на уроках рідної мови та експериментальній її перевірці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення стійких словосполучень |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |