ElarK-PNU

Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення стійких словосполучень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільницька, Оксана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-03-05T11:21:49Z
dc.date.available 2021-03-05T11:21:49Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ільницька О. А. Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення стійких словосполучень: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Анатоліївна Ільницька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4704
dc.description.abstract Спостереження над особливостями усного і писемного мовлення молодших школярів, бесіди, результати проведеного зрізу знань учнів з фразеології свідчать про обмежене вживання фразеологізмів. Причиною цього є несистематичність фразеологічної роботи на уроках рідної мови в початкових класах, відсутність науково обґрунтованої системи організації занять. Об’єктом дослідження є процес збагачення мовлення учнів українською фразеологією в початкових класах загальноосвітньої школи на заняттях з рідної мови. Предмет дослідження — зміст, методи, прийоми та засоби збагачення образного мовлення учнів українською фразеологією. Мета роботи полягає у визначенні орієнтовного мінімуму фразеологічних одиниць для засвоєння учнями 1-4 класів і в розробці ефективної системи роботи з фразеології на уроках рідної мови та експериментальній її перевірці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення стійких словосполучень uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу