Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ільницька, Оксана Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:21:49Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:21:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ільницька О. А. Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення стійких словосполучень: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Анатоліївна Ільницька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4704 | |
dc.description.abstract | Спостереження над особливостями усного і писемного мовлення молодших школярів, бесіди, результати проведеного зрізу знань учнів з фразеології свідчать про обмежене вживання фразеологізмів. Причиною цього є несистематичність фразеологічної роботи на уроках рідної мови в початкових класах, відсутність науково обґрунтованої системи організації занять. Об’єктом дослідження є процес збагачення мовлення учнів українською фразеологією в початкових класах загальноосвітньої школи на заняттях з рідної мови. Предмет дослідження — зміст, методи, прийоми та засоби збагачення образного мовлення учнів українською фразеологією. Мета роботи полягає у визначенні орієнтовного мінімуму фразеологічних одиниць для засвоєння учнями 1-4 класів і в розробці ефективної системи роботи з фразеології на уроках рідної мови та експериментальній її перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Удосконалення мовлення молодших школярів під час вивчення стійких словосполучень | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |