Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Корженко, Юлія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:24:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:24:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Корженко Ю. І. Формування культуромовних навичок учнів початкової школи засобами лексикології: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Ігорівна Корженко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4705 | |
dc.description.abstract | В умовах національного та соціально-культурного становлення державності та демократизації суспільства, відродження інтелектуального й духовного потенціалу громадян України, розширення сфер функціонування української мови як державної особливої ваги набуває культура мовлення – найважливіший засіб спілкування, виховання й всебічного розвитку особистості. Проте методичні дослідження свідчать, що проблемі формування культуромовних навичок у процесі вивчення елементів лексикології у початкових класах приділяється недостатньо уваги. Робота над вивченням лексичного матеріалу в початкових класах має велике загальноосвітнє й практичне значення. Вивчення його розширює знання учнів про мову, ознайомлює з одиницею мови – словом, є головним джерелом збагачення словника учнів. Вивчення лексики розвиває увагу учнів до значення й уживання слів у власному мовленні, виховує потребу в доборі необхідного слова для точного висловлювання думки, розвиває чуття мови. Об’єкт дослідження – процес формування культуромовних навичок у початковій школі. Предмет дослідження – методика використання засобів лексикології в процесі формування культуромовних навичок молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування культуромовних навичок учнів початкової школи засобами лексикології | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |