Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Латюк, Юлія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:30:28Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:30:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Латюк Ю. С. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами української дитячої літератури: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Сергіївна Латюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4707 | |
dc.description.abstract | Реформування сучасної української школи передбачає її переорієнтацію на формування в учнів життєвих компетентностей, необхідних для успішної реалізації в суспільстві як особистості, громадянина, фахівця. Одним із наскрізних умінь десяти ключових компетентностей для життя, визначених Концепцією Нової української школи, є вміння здобувача освіти конструктивно керувати своїми емоціями та застосовувати емоційний інтелект, тобто усвідомлювати й розуміти власні емоції й емоції інших людей. Об’єктом дослідження є процес розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів, а його предметом – особливості розвитку емоційного інтелекту молодших школярів під час роботи з українськими художніми творами для дітей. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи з творами української дитячої літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами української дитячої літератури | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |