ElarK-PNU

Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами української дитячої літератури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Латюк, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-05T11:30:28Z
dc.date.available 2021-03-05T11:30:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Латюк Ю. С. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами української дитячої літератури: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Сергіївна Латюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4707
dc.description.abstract Реформування сучасної української школи передбачає її переорієнтацію на формування в учнів життєвих компетентностей, необхідних для успішної реалізації в суспільстві як особистості, громадянина, фахівця. Одним із наскрізних умінь десяти ключових компетентностей для життя, визначених Концепцією Нової української школи, є вміння здобувача освіти конструктивно керувати своїми емоціями та застосовувати емоційний інтелект, тобто усвідомлювати й розуміти власні емоції й емоції інших людей. Об’єктом дослідження є процес розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів, а його предметом – особливості розвитку емоційного інтелекту молодших школярів під час роботи з українськими художніми творами для дітей. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи з творами української дитячої літератури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами української дитячої літератури uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу