dc.description.abstract |
В сучасній початковій школі спостерігається тенденція зведення навчання до запам’ятовування виучуваного матеріалу та одноманітного відтворення знань і прийомів дій, типових засобів розв’язування, що значно знижує потяг молодших школярів до навчання, позбавляє дитину радості власного відкриття. Процес навчання повинен не тільки озброювати учнів знаннями, вміннями та навичками, впливати на їхню свідомість і поведінку, але й формувати й розвивати активну пізнавальну діяльність, яка в свою чергу виступає рушійною силою психічного розвитку особистості. Отже, одним із найважливіших засобів розв'язання сучасних освітніх завдань і проблем навчання української мови, є формування і розвиток пізнавальної активності учнів, оскільки кожна тема лише тоді буде засвоєна школярами, коли викликає інтерес. Об’єктом дослідження є процес вивчення частин мови на уроках української мови в початкових класах. Предметом дослідження є формування пізнавальної активності молодших школярів шляхом реалізації системи вправ з теми «Прикметник». Мета дослідження – проаналізувати роль прикметника у формуванні пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови, розробити систему забезпечення вивчення прикметника, провести педагогічний експеримент. |
uk_UA |