Репозиторий Dspace

Технології формування пізнавальної активності здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лисенко, Юлія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-05T11:33:46Z
dc.date.available 2021-03-05T11:33:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лисенко Ю. І. Технології формування пізнавальної активності здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Іванівна Лисенко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4708
dc.description.abstract В сучасній початковій школі спостерігається тенденція зведення навчання до запам’ятовування виучуваного матеріалу та одноманітного відтворення знань і прийомів дій, типових засобів розв’язування, що значно знижує потяг молодших школярів до навчання, позбавляє дитину радості власного відкриття. Процес навчання повинен не тільки озброювати учнів знаннями, вміннями та навичками, впливати на їхню свідомість і поведінку, але й формувати й розвивати активну пізнавальну діяльність, яка в свою чергу виступає рушійною силою психічного розвитку особистості. Отже, одним із найважливіших засобів розв'язання сучасних освітніх завдань і проблем навчання української мови, є формування і розвиток пізнавальної активності учнів, оскільки кожна тема лише тоді буде засвоєна школярами, коли викликає інтерес. Об’єктом дослідження є процес вивчення частин мови на уроках української мови в початкових класах. Предметом дослідження є формування пізнавальної активності молодших школярів шляхом реалізації системи вправ з теми «Прикметник». Мета дослідження – проаналізувати роль прикметника у формуванні пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови, розробити систему забезпечення вивчення прикметника, провести педагогічний експеримент. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування пізнавальної активності здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись