Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сидор, Іванна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T11:49:54Z | |
dc.date.available | 2021-03-05T11:49:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сидор І. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів засобами зорової наочності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Іванна Іванівна Сидор. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4713 | |
dc.description.abstract | У процесі шкільного навчання образне мислення є домінуючим, а наочність ‒ один із найважливіших дидактичних принципів. Близько 90 відсотків усієї інформації, яка сприймається людиною, надходить до неї через зоровий канал сприймання, який має у 100 разів більшу пропускну здатність, ніж слуховий. У зв’язку з цим використання у навчанні засобів наочності є винятково важливим. Вони, крім того, що дають величезну інформацію про об’єкти вивчення, сприяють цілісному сприйманню цього об’єкта, збуджують емоції і викликають інтерес учнів. Об’єктом дослідження є процес формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів у курсі іноземної мови (англійської) на початковому етапі. Предметом дослідження є методичне забезпечення формування іншомовної комунікативної компетентності учнів 4 класу на уроках іноземної (англійської) мови засобами зорової наочності. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання зорової наочності для інтенсифікації оволодіння комунікативною компетентністю на уроках іноземної (англійської) мови учнями 4 класу, та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів засобами зорової наочності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |