ElarK-PNU

Технології формування у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стефурак, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-05T11:54:31Z
dc.date.available 2021-03-05T11:54:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Стефурак Н. В. Технології формування у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Василівна Стефурак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 113 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4714
dc.description.abstract Особливо важлива роль належить проблемі розуміння у навчанні молодших школярів, оскільки саме у початкових класах розпочинає цілеспрямовано формуватися навчальна діяльність. На уроках літературного читання в учнів формується повноцінна читацька навичка, як спеціальний об’єкт вперше розвиваються уміння аналізувати художні тексти. Центральною ланкою роботи над художніми текстами – є їх розуміння. Саме від рівня розуміння залежить повнота, глибина, гнучкість знань, умінь, способів діяльності школярів, висока результативність навчального процесу. Метa дoслiдження – вивчити стaн дoслiджувaнoї прoблеми у нaукoвiй лiтерaтурi тa прaктицi; рoзрoбити тa дoслiдити дiєвiсть технології фoрмувaння у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання засобом алгоритмізації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування у молодших школярів умінь аналізувати художні тексти на уроках літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу