ElarK-PNU

Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабак, Олеся Валентинівна
dc.date.accessioned 2021-03-05T11:55:48Z
dc.date.available 2021-03-05T11:55:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бабак О. В. Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олеся Валентинівна Бабак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 101 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4715
dc.description.abstract Демократизація та гуманізація освіти, надання їй державно-національного характеру, а також необхідність формування цілеспрямованої стратегії розвитку особистості вимагає від педагогічної науки пошуку нових шляхів якісного вдосконалення виховання, зокрема морально-етичного, формування морально-етичних якостей молодших школярів, оскільки саме молодший шкільний вік є особливим етапом у формуванні ставлення людини до навколишнього світу. що й зумовило вибір теми дослідження “Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи”. Об’єкт дослідження: процес морально-етичного виховання учнів початкової школи. Предмет дослідження: форми та методи виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та запропонувати шляхи удосконалення процесу морально-етичного виховання учнів початкової школи в умовах Нової української школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Виховання морально-етичних якостей особистості учня початкової школи в умовах Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу