Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бик, Валентина Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T12:12:11Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T12:12:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бик В. С. Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Валентина Станіславівна Бик. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4720 | |
dc.description.abstract | Розвинуте критичне мислення – це важлива якість людини ХХІ століття, яка вміє орієнтуватися в стрімких змінах сучасного світу, аналізувати й піддавати сумніву будь-яку інформацію, вивчати різні погляди, долати стереотипи, робити самостійний вибір і неординарно підходити до розв’язання складних задач. Як антипод догматичного мислення, зорієнтованого на усталені норми й авторитети, розвинуте критичне мислення дає можливість людині стати інтелектуально незалежною, відповідальною за власне життя, не піддаватися маніпуляціям, розпізнавати фейки в засобах масової інформації та соціальних мережах, мислити гнучко, динамічно, приймати зважені рішення й розвиватися. Експерти Всесвітнього економічного форуму в Давосі зазначають, що це друга за значущістю компетентність 2020 року, яка ще у 2015 році займала четверту позицію і залишатиметься ключовою на найближчих 10-15 років. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку критичного мислення учнів початкових класів у процесі роботи з творами української літератури для дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |