ElarK-PNU

Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бик, Валентина Станіславівна
dc.date.accessioned 2021-03-09T12:12:11Z
dc.date.available 2021-03-09T12:12:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Бик В. С. Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Валентина Станіславівна Бик. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4720
dc.description.abstract Розвинуте критичне мислення – це важлива якість людини ХХІ століття, яка вміє орієнтуватися в стрімких змінах сучасного світу, аналізувати й піддавати сумніву будь-яку інформацію, вивчати різні погляди, долати стереотипи, робити самостійний вибір і неординарно підходити до розв’язання складних задач. Як антипод догматичного мислення, зорієнтованого на усталені норми й авторитети, розвинуте критичне мислення дає можливість людині стати інтелектуально незалежною, відповідальною за власне життя, не піддаватися маніпуляціям, розпізнавати фейки в засобах масової інформації та соціальних мережах, мислити гнучко, динамічно, приймати зважені рішення й розвиватися. Експерти Всесвітнього економічного форуму в Давосі зазначають, що це друга за значущістю компетентність 2020 року, яка ще у 2015 році займала четверту позицію і залишатиметься ключовою на найближчих 10-15 років. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку критичного мислення учнів початкових класів у процесі роботи з творами української літератури для дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу