Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Богонос, Діана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T12:15:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T12:15:39Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Богонос Д. В. Формування пунктуаційних навичок молодших школярів під час вивчення теми «Речення» у 2 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Діана Василівна Богонос. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4721 | |
dc.description.abstract | У молодших школярів формується розгорнута навчальна діяльність (уміння вчитися) шляхом оволодіння організаційними, логіко-мовленнєвими, пізнавальними і контрольно-оцінними уміннями й навичками, особистий досвід культури поведінки в соціальному та природному оточенні, співпраці у різних видах діяльності. Освітніми результатами цього етапу школи є повноцінні читацькі, мовленнєві, обчислювальні уміння і навички, узагальнені знання про реальний світ у його зв’язках і залежностях, розвинені сенсорні уміння, мислення, уява, пам'ять, здатність до творчого самовираження, особистісно ціннісного ставлення до праці, мистецтва, здоров’я, уміння виконувати творчі завдання. Курс української мови – важлива складова загального змісту початкової освіти, оскільки мова є не тільки окремим навчальним предметом, а й виступає основним засобом опанування всіх інших шкільних дисциплін. Основна мета цього курсу – забезпечити розвиток, удосконалення умінь і навичок усного мовлення (слухання-розуміння, говоріння); навчити дітей читати і писати, працювати з дитячою книжкою, будувати зв'язні писемні висловлювання; сформувати певне коло знань про мову і мовні вміння; забезпечити мотивацію вивчення рідної мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування пунктуаційних навичок молодших школярів під час вивчення теми «Речення» у 2 класі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |