dc.description.abstract |
Сучасний інтенсивний ритм шкільного життя вимагає вже на початковому етапі навчання від маленьких школярів високої гнучкості мислення, швидкості розумових процесів, кмітливості, уміння планувати, організовувати та контролювати власну діяльність. Усе це становить фундамент інтелектуального розвитку дитини молодшого шкільного віку. Науковий інтерес до проблеми формування інтелектуальних почуттів молодшого школяра зумовлений недостатнім рівнем висвітлення даної проблеми у психологічній літературі, відсутністю одностайності у поглядах науковців на процес формування інтелектуальних почуттів, зосередженості уваги вчених лише на окремих характеристиках інтелектуальних почуттів, та уникнення проблеми їх формування у контексті вікових та соціокультурних аспектів, також неоправданою раціоналізацією навчальної діяльності учня в початкові школі, ситуацією, коли почуття школярів часто залишаються поза увагою вчителів, а емоційні реакції учнів нерідко трактуються як невихованість або як наявність психологічних проблем у саморегуляції. Мета дослідження: теоретично розробити, обґрунтувати та експериментально встановити ефективність впливу соціальної рефлексії на розвиток інтелектуальних почуттів у процесі спеціально організованого психолого-педагогічного супроводу. |
uk_UA |