Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гладчук, Людмила Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T12:39:06Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T12:39:06Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гладчук Л. М. Український дитячий фольклор як засіб формування морфологічних умінь молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Людмила Михайлівна Гладчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4725 | |
dc.description.abstract | У сучасній педагогіці, у суспільній свідомості, у практичній діяльності вчителів усе сміливіше і наполегливіше з’являються думки про необхідність нового розуміння ролі та місця культурної спадщини народу в школі, його виховних та пізнавальних функцій. Аналіз наукових праць, присвячених використанню усної народної творчості в освітньому процесі початкової школи, засвідчив, що більшість дослідників описують особливості вивчення фольклору на уроках літературного читання. Проте казки, народні пісні, легенди, приказки, прислів’я, загадки, скоромовки є цікавим змістовним дидактичним матеріалом, що сприяє кращому засвоєнню учнями мовознавчих понять, а також ефективним засобом формування національно-мовної особистості молодших школярів, що й зумовлює актуальність теми обраного дослідження. Мета наукового дослідження ̶ схарактеризувати особливості вивчення частин мови на основі творів українського дитячого фольклору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Український дитячий фольклор як засіб формування морфологічних умінь молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |