ElarK-PNU

Український дитячий фольклор як засіб формування морфологічних умінь молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладчук, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-03-09T12:39:06Z
dc.date.available 2021-03-09T12:39:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гладчук Л. М. Український дитячий фольклор як засіб формування морфологічних умінь молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Людмила Михайлівна Гладчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4725
dc.description.abstract У сучасній педагогіці, у суспільній свідомості, у практичній діяльності вчителів усе сміливіше і наполегливіше з’являються думки про необхідність нового розуміння ролі та місця культурної спадщини народу в школі, його виховних та пізнавальних функцій. Аналіз наукових праць, присвячених використанню усної народної творчості в освітньому процесі початкової школи, засвідчив, що більшість дослідників описують особливості вивчення фольклору на уроках літературного читання. Проте казки, народні пісні, легенди, приказки, прислів’я, загадки, скоромовки є цікавим змістовним дидактичним матеріалом, що сприяє кращому засвоєнню учнями мовознавчих понять, а також ефективним засобом формування національно-мовної особистості молодших школярів, що й зумовлює актуальність теми обраного дослідження. Мета наукового дослідження ̶ схарактеризувати особливості вивчення частин мови на основі творів українського дитячого фольклору. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Український дитячий фольклор як засіб формування морфологічних умінь молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу