Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Деркач, Марина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T13:26:43Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T13:26:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Деркач М. І. Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марина Іванівна Деркач. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4733 | |
dc.description.abstract | В Концепції Нової української школи стверджується, що однією з 10 ключових компетентностей, які повинні бути сформовані за час навчання у школі, є обізнаність та самовираження у сфері культури, що передбачає здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Тому це вимагає зміни орієнтирів освітнього процесу на формування освіченої, креативної особистості, що володіє здатністю саморозвиватися. Об’єкт дослідження – творчий потенціал молодших школярів. Предмет дослідження – психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів. Мета дослідження: здійснити цілісний науковий аналіз проблеми розвитку творчого потенціалу молодших школярів; теоретично обґрунтувати психолого-педагогічні умови та експериментально дослідити рівень розвитку творчого потенціалу молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |