ElarK-PNU

Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Деркач, Марина Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-09T13:26:43Z
dc.date.available 2021-03-09T13:26:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Деркач М. І. Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Марина Іванівна Деркач. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4733
dc.description.abstract В Концепції Нової української школи стверджується, що однією з 10 ключових компетентностей, які повинні бути сформовані за час навчання у школі, є обізнаність та самовираження у сфері культури, що передбачає здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Тому це вимагає зміни орієнтирів освітнього процесу на формування освіченої, креативної особистості, що володіє здатністю саморозвиватися. Об’єкт дослідження – творчий потенціал молодших школярів. Предмет дослідження – психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів. Мета дослідження: здійснити цілісний науковий аналіз проблеми розвитку творчого потенціалу молодших школярів; теоретично обґрунтувати психолого-педагогічні умови та експериментально дослідити рівень розвитку творчого потенціалу молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу