ElarK-PNU

Інтерактивні технології як засіб вивчення граматичних категорій дієслова в початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жураховська, Алла Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-03-09T13:29:59Z
dc.date.available 2021-03-09T13:29:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Жураховська А. В. Інтерактивні технології як засіб вивчення граматичних категорій дієслова в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Алла Валеріївна Жураховська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4734
dc.description.abstract Українська мова служить засобом пізнання, є хранителем національної культури, є засобом спілкування і виразу відношення до світу, виступає як інструмент розвитку і виховання. Тому під час її вивчення дуже важливо досягти високого рівня комунікативної компетенції у школярів. Використання технології інтерактивного навчання значною мірою підвищує ефективність навчального процесу, сприяє високому інтелектуальному розвитку учнів, забезпечує оволодіння навичками саморозвитку особистості, можливістю думати, творити. Мета роботи – проаналізувати методологічні й теоретичні засади інтерактивних технологій навчання, змоделювати й дослідити організацію спілкування українською мовою молодших школярів на уроках української мови за допомогою інтерактивних вправ і завдань та експериментально перевірити запропоновану методику. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Інтерактивні технології як засіб вивчення граматичних категорій дієслова в початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу