ElarK-PNU

Психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії в молодшому шкільному віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карвацька, Ірина Вадимівна
dc.date.accessioned 2021-03-09T13:32:53Z
dc.date.available 2021-03-09T13:32:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Карвацька І. В. Психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Вадимівна Карвацька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4735
dc.description.abstract Сучасна людина має володіти низкою специфічних вмінь: протистояти інформаційному тиску і маніпуляції, швидко осмислювати і долати проблемні ситуації, самоусвідомлювати внутрішні засади своєї діяльності. Основним механізмом, що забезпечує такі вміння є рефлексія. Особливо слід наголосити на необхідності культивування рефлексії як постійно діючого механізму внутрішньої активності суб’єктів учіння та складової такої ключової компетентності як уміння вчитися. Як наголошується у Концепції Нової української школи, ця компетентність передбачає здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, і всі ці вміння неможливі без інтелектуальної рефлексії. Об’єктом дослідження є рефлексія учнів молодшого шкільного віку. Предметом дослідження є психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів. Метою дослідження є розробити та теоретично обґрунтувати систему психолого-педагогічного забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психолого-педагогічне забезпечення розвитку інтелектуальної рефлексії в молодшому шкільному віці uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу