Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Корня, Світлана Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T13:42:19Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T13:42:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Корня С. Б. Формування іншомовної соціокультурної компетентності учнів початкових класів за допомогою рольової гри: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Світлана Борисівна Корня. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4738 | |
dc.description.abstract | У наш час знання іноземної мови – не тільки атрибут культурного розвитку людини, але й умова успішної кар’єри. За умов реалізації задач реформи загальноосвітньої школи вчителі й методисти постійно шукають резерви вдосконалення навчально-виховного процесу з англійської мови, підвищення ефективності засвоєння учнями програмного матеріалу. З метою сприяння формуванню соціокультурної свідомості учнів методисти радять забезпечити урок іноземної мови інформативними автентичними текстами у вигляді діалогів, ігор, віршів, аудіотекстів, фотоматеріалів та відеофільмів для того, щоб кожен учень міг використати їх цілеспрямовано, аналізуючи соціокультурні проблемні ситуації через створення соціальних портретів і проектів, спілкування та обговорення їх на уроці. Ефективним методом формування англомовної соціокультурної компетенції молодших школярів є рольова гра, яка сприяє взаєморозумінню, надає навчальному спілкуванню комунікативної спрямованості, зміцнює мотивацію вивчення іноземної мови й значно підвищує якість оволодіння нею. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики формування англомовної соціокультурної компетенції учнів початкової школи та в розробці рольових ігор для застосовування у процесі навчання англійської мови молодших школярів, та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної соціокультурної компетентності учнів початкових класів за допомогою рольової гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |