ElarK-PNU

Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» в умовах Нової української школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Меленко, Галина Юріївна
dc.date.accessioned 2021-03-09T13:50:03Z
dc.date.available 2021-03-09T13:50:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Меленко Г. Ю. Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Галина Юріївна Меленко. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4739
dc.description.abstract Однією з причин гальмування демократичного розвитку суспільства є те, що значна частина людей не готова до свідомої участі в цьому процесі, не здатна критично осмислювати факти та події навколишньої дійсності, інформацію, вносити нові ідеї в усі сфери життя суспільства, бути вільними від конформізму та догматизму. Від наявності чи відсутності таких рис залежить певною мірою доля суспільства. Критичне мислення є не тільки наслідком демократичного способу життя, але і чинником його формування. Під критичним мисленням слід розуміти процес розгляду ідей з багатьох точок зору, відповідно до їх змістових зв’язків, порівняння їх з іншими ідеями. Мета дослідження. Розробити та експериментально перевірити дотримання психолого-педагогічних умов розвитку критичного мислення молодших школярів, зокрема – застосування системи вправ під час навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» в умовах Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу