dc.description.abstract |
Змістові лінії «Взаємодіємо письмово» та «Досліджуємо мовні явища» спрямовані на вироблення в молодших школярів повноцінної навички письма, спостереження за мовними одиницями і явищами з метою опанування початковими лінгвістичними знаннями, нормами літературної вимови та правилами українського правопису, що загалом формує здатність послуговуватися писемною формою української мови. Усе це актуалізує необхідність вироблення в здобувачів початкової освіти орфографічної компетентності як невід’ємного складника україномовної особистості. Незважаючи на значний інтерес науковців до різних аспектів навчання орфографії молодших школярів, проблема набуття здобувачами початкової освіти орфографічної компетентності, зокрема орфографічної пильності, безумовно, є однією з головних. Від того, наскільки будуть стійкими навички правопису в молодших школярів, залежить подальше їхнє навчання та комфортне освітнє середовище, здатність до комунікації. Таким чином, актуальність визначається, з одного боку, завданнями реформування мовної освіти в Україні, спрямованими на вироблення в учнів орфографічних умінь і навичок, підвищення мовленнєвої культури школярів та розширення їх лінгвістичного світогляду, з іншого, – недостатньо розробленої в українській лінгводидактиці методики навчання орфографії, зокрема з використанням сучасних технологій навчання. Мета роботи – описати методику формування орфографічної компетентності на уроках української мови в початкових класах засобами сучасних технологій навчання. |
uk_UA |