ElarK-PNU

Розвиток граматичних умінь учнів початкової школи засобом комунікативної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марочно, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-03-09T13:59:46Z
dc.date.available 2021-03-09T13:59:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Марочно О. М. Розвиток граматичних умінь учнів початкової школи засобом комунікативної діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олена Михайлівна Марочно. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4741
dc.description.abstract Навчання граматики має бути дієвим, інтенсивним і продуктивним, спрямованим не на формальне засвоєння граматичних знань, формування практичних умінь і навичок, а на розвиток в учнів здібностей мислити, у процесі дослідження пізнавати морфологічні й синтаксичні поняття, граматичні явища, закономірності й норми, забезпечуючи активну участь учнів в опануванні граматичної теорії і формуванні в них ключових і предметних компетентностей. У цьому контексті навчання граматики – це не лише засвоєння системи морфологічних і синтаксичних знань, що є інструментальним складником граматичної компетентності учня, а й процесом розвитку особистості, виробленням умінь керувати власною пізнавальною й інтелектуальною діяльністю, передусім на основі усвідомлення універсальних способів пізнання мови. Мета дослідження – теоретично узагальнити та експериментально перевірити ефективність формування граматичних понять в учнів під час вивчення частин мови на уроках української мови в початкових класах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток граматичних умінь учнів початкової школи засобом комунікативної діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу