Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марочно, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T13:59:46Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T13:59:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Марочно О. М. Розвиток граматичних умінь учнів початкової школи засобом комунікативної діяльності: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олена Михайлівна Марочно. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4741 | |
dc.description.abstract | Навчання граматики має бути дієвим, інтенсивним і продуктивним, спрямованим не на формальне засвоєння граматичних знань, формування практичних умінь і навичок, а на розвиток в учнів здібностей мислити, у процесі дослідження пізнавати морфологічні й синтаксичні поняття, граматичні явища, закономірності й норми, забезпечуючи активну участь учнів в опануванні граматичної теорії і формуванні в них ключових і предметних компетентностей. У цьому контексті навчання граматики – це не лише засвоєння системи морфологічних і синтаксичних знань, що є інструментальним складником граматичної компетентності учня, а й процесом розвитку особистості, виробленням умінь керувати власною пізнавальною й інтелектуальною діяльністю, передусім на основі усвідомлення універсальних способів пізнання мови. Мета дослідження – теоретично узагальнити та експериментально перевірити ефективність формування граматичних понять в учнів під час вивчення частин мови на уроках української мови в початкових класах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток граматичних умінь учнів початкової школи засобом комунікативної діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |