dc.contributor.author |
Приймак, Мирослава Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T13:19:24Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T13:19:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Приймак М. Р. Дидактичні ігри при викладанні історії України в закладах середньої освіти: класифікація, підходи та практика використання: магістерська роб.: 014. Середня освіта (Історія) / Мирослава Романівна Приймак. - Кам'янець-Подільський, 2019. – 112 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4744 |
|
dc.description.abstract |
Гра дозволяє зробити більш динамічним і цікавим процес сприйняття історичних фактів, імен, дат, назв географічних об’єктів, з якими пов’язана та чи інша історична подія. Вона виключає небажане заучування. У грі знання засвоюються через практику. Учні не просто вивчають матеріал, але розглядають його з різних боків, розкладають на різноманітні логічні ряди. Предметом дослідження обрано процес вивчення історії в сучасній загальноосвітній школі із застосуванням його суб’єктами активних форм навчання. Об’єктом дослідження визначено з’ясування місця і ролі навчально- дидактичних ігор при викладанні та вивченні історії в загальноосвітній школі.Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розкрити сутність, особливості і методику організації навчально-пізнавальної діяльності учнів із використанням дидактичних ігор на уроках історії, визначити місце вчителя й учнів у навчальній грі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні ігри при викладанні історії України в закладах середньої освіти: класифікація, підходи та практика використання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |