Аннотации:
Гра дозволяє зробити більш динамічним і цікавим процес сприйняття історичних фактів, імен, дат, назв географічних об’єктів, з якими пов’язана та чи інша історична подія. Вона виключає небажане заучування. У грі знання засвоюються через практику. Учні не просто вивчають матеріал, але розглядають його з різних боків, розкладають на різноманітні логічні ряди. Предметом дослідження обрано процес вивчення історії в сучасній загальноосвітній школі із застосуванням його суб’єктами активних форм навчання. Об’єктом дослідження визначено з’ясування місця і ролі навчально- дидактичних ігор при викладанні та вивченні історії в загальноосвітній школі.Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розкрити сутність, особливості і методику організації навчально-пізнавальної діяльності учнів із використанням дидактичних ігор на уроках історії, визначити місце вчителя й учнів у навчальній грі.