dc.description.abstract |
Функціонування лінгвістики останніх десятиліть засвідчує пожвавлення інтересу науковців до поняття „текст”, що не може не позначатися на освітніх курсах філологічного циклу. Зокрема, чинні шкільні програми з української мови в змісті мовної й мовленнєвої підготовки учнів передбачають їх ознайомлення з основними поняттями лінгвістики тексту, вироблення умінь, навичок сприймати, відтворювати й створювати тексти різних стилів, типів, жанрів. Текстотворення виконує такі функції: розвиток сприймання, уяви, мислення як основи словесної творчості; засвоєння молодшими школярами елементарних знань мовленнєвого характеру, а саме: що таке текст; з яких частин він складається; як визначити тему й мету тексту; кому може адресуватися текст; у яких умовах створюється; з якою інтонацією (якщо усний) промовляється; які мовні засоби потрібні для його оформлення; закріплення набутих знань про ознаки текстів, їх типи і стилі. Мета дослідження – обґрунтувати особливості методики зв’язного текстотворення в сучасній початковій школі. |
uk_UA |