ElarK-PNU

Технології роботи над текстом у 4 класі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перчак, Галина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-10T13:39:30Z
dc.date.available 2021-03-10T13:39:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Перчак Г. С. Технології роботи над текстом у 4 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Галина Сергіївна Перчак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4747
dc.description.abstract Функціонування лінгвістики останніх десятиліть засвідчує пожвавлення інтересу науковців до поняття „текст”, що не може не позначатися на освітніх курсах філологічного циклу. Зокрема, чинні шкільні програми з української мови в змісті мовної й мовленнєвої підготовки учнів передбачають їх ознайомлення з основними поняттями лінгвістики тексту, вироблення умінь, навичок сприймати, відтворювати й створювати тексти різних стилів, типів, жанрів. Текстотворення виконує такі функції: розвиток сприймання, уяви, мислення як основи словесної творчості; засвоєння молодшими школярами елементарних знань мовленнєвого характеру, а саме: що таке текст; з яких частин він складається; як визначити тему й мету тексту; кому може адресуватися текст; у яких умовах створюється; з якою інтонацією (якщо усний) промовляється; які мовні засоби потрібні для його оформлення; закріплення набутих знань про ознаки текстів, їх типи і стилі. Мета дослідження – обґрунтувати особливості методики зв’язного текстотворення в сучасній початковій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології роботи над текстом у 4 класі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу