Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Перчак, Галина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T13:39:30Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T13:39:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Перчак Г. С. Технології роботи над текстом у 4 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Галина Сергіївна Перчак. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4747 | |
dc.description.abstract | Функціонування лінгвістики останніх десятиліть засвідчує пожвавлення інтересу науковців до поняття „текст”, що не може не позначатися на освітніх курсах філологічного циклу. Зокрема, чинні шкільні програми з української мови в змісті мовної й мовленнєвої підготовки учнів передбачають їх ознайомлення з основними поняттями лінгвістики тексту, вироблення умінь, навичок сприймати, відтворювати й створювати тексти різних стилів, типів, жанрів. Текстотворення виконує такі функції: розвиток сприймання, уяви, мислення як основи словесної творчості; засвоєння молодшими школярами елементарних знань мовленнєвого характеру, а саме: що таке текст; з яких частин він складається; як визначити тему й мету тексту; кому може адресуватися текст; у яких умовах створюється; з якою інтонацією (якщо усний) промовляється; які мовні засоби потрібні для його оформлення; закріплення набутих знань про ознаки текстів, їх типи і стилі. Мета дослідження – обґрунтувати особливості методики зв’язного текстотворення в сучасній початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології роботи над текстом у 4 класі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |