ElarK-PNU

Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості молодших школярів в умовах Нової української школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Віра Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-10T13:42:36Z
dc.date.available 2021-03-10T13:42:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Попович В. В. Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості молодших школярів в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Віра Василівна Попович. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4748
dc.description.abstract Успішне становлення української української держави неможливе без спрямування національної системи освіти на формування національних цінностей особистості, її толерантності до представників інших націй. Саме це визнається одним з пріоритетів у Концепції Нової української школи: орієнтація на загальнолюдські цінності, зокрема, соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага закону, солідарність, відповідальність). Окремо вказується, що Нова українська школа буде плекати українську ідентичність. Мета дослідження полягає в теоретичному узагальненні та емпіричному дослідженні психологічних особливостей формування етнічної свідомості молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості молодших школярів в умовах Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу