Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сеник, Олеся Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T13:56:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T13:56:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сеник О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олеся Василівна Сеник. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 151 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4751 | |
dc.description.abstract | Соціальні виклики сучасного суспільства загострили проблему емоційного переживання людиною свого буття, пізнання нею навколишньої дійсності й самої себе. Упродовж останніх десятиліть зросла кількість досліджень феномена емоційного інтелекту особистості у психології, соціології, педагогіці та інших науках, що свідчить про його міждисциплінарний характер. У контексті психології проблема розвитку емоційного інтелекту розробляється переважно в галузях психології особистості, емоцій, інтелекту. Об’єкт дослідження – емоційний інтелект як інтегральна властивість особистості. Предмет дослідження – структура, функції, психологічні закономірності та механізми розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці моделі розвитку емоційного інтелекту в молодшому шкільному віці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в умовах Нової української школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |