ElarK-PNU

Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів в умовах інтеграції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скидан, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-03-10T14:00:34Z
dc.date.available 2021-03-10T14:00:34Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Скидан Т. В. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів в умовах інтеграції: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Вікторівна Скидан. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4752
dc.description.abstract Проблема формування культури усного і писемного мовлення як важливого компонента розвитку і виховання національно свідомої мовної особистості не може бути розв’язана без належної організації процесу взаємозв’язаного навчання усного і писемного мовлення молодших школярів. Обидві форми мовленнєвої діяльності виступають як основні засоби усвідомлення й осмислення знань, набуття вмінь практичного і творчого їх застосування, а також забезпечення мовленнєвої компетентності. Рівень мовленнєвої компетентності особистості залежить від знань щодо особливостей усного і писемного мовлення, ознак і будови тексту, стилів і типів мовлення, опанування умінь орієнтуватися в ситуації спілкування, володіти інтонацією, використовувати позамовні засоби, уважно слухати співрозмовника, повно й ґрунтовно викладати думку, аналізувати й редагувати мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити систему взаємозв’язаного навчання усного і писемного мовлення молодших школярів у процесі всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності – аудіювання, говоріння, читання й письма. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів в умовах інтеграції uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу