Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скидан, Тетяна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T14:00:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T14:00:34Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Скидан Т. В. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів в умовах інтеграції: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Вікторівна Скидан. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4752 | |
dc.description.abstract | Проблема формування культури усного і писемного мовлення як важливого компонента розвитку і виховання національно свідомої мовної особистості не може бути розв’язана без належної організації процесу взаємозв’язаного навчання усного і писемного мовлення молодших школярів. Обидві форми мовленнєвої діяльності виступають як основні засоби усвідомлення й осмислення знань, набуття вмінь практичного і творчого їх застосування, а також забезпечення мовленнєвої компетентності. Рівень мовленнєвої компетентності особистості залежить від знань щодо особливостей усного і писемного мовлення, ознак і будови тексту, стилів і типів мовлення, опанування умінь орієнтуватися в ситуації спілкування, володіти інтонацією, використовувати позамовні засоби, уважно слухати співрозмовника, повно й ґрунтовно викладати думку, аналізувати й редагувати мовлення. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити систему взаємозв’язаного навчання усного і писемного мовлення молодших школярів у процесі всіх чотирьох видів мовленнєвої діяльності – аудіювання, говоріння, читання й письма. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів в умовах інтеграції | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |