Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стасюк, Олена Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T14:03:33Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T14:03:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Стасюк О. Д. Інновації у змісті та формах організації навчальної діяльності учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олена Дмитрівна Стасюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4753 | |
dc.description.abstract | Реалізація принципу варіативності дає змогу педагогічним колективам освітніх закладів обирати і конструювати педагогічний процес за будь-якими моделями, зокрема й авторськими. Це супроводжується суттєвими позитивними змінами в педагогічній теорії й практиці: розроблення різних варіантів змісту освіти, використанням можливості сучасної дидактики у підвищенні ефективності освітніх структур; здійсненням наукових розроблень і практичним обґрунтуванням нових педагогічних ідей і технологій. Прагнення до змін, зняття певних обмежень на інноваційну діяльність прислужилися зародженню інноваційного руху в системі освіти. Неабиякі можливості для якісних змін в освіті пов’язані з інтенсивним розвитком засобів комунікації та інформаційних технологій. Об’єкт дослідження – процес інноваційного розвитку сучасної початкової школи. Предмет – нововведення у змісті та формах організації навчальної діяльності учнів початкової школи. Мета дослідження полягає в розробленні, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці методичних засад вдосконалення дистанційного навчання молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Інновації у змісті та формах організації навчальної діяльності учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |