dc.contributor.author |
Стрельбицька, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-10T14:07:21Z |
|
dc.date.available |
2021-03-10T14:07:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Стрельбицька Т. С. Особливості становлення соціальної ідентичності молодшого школяра в умовах НУШ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Сергіївна Стрельбицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4754 |
|
dc.description.abstract |
Процес становлення соціальної ідентичності зростаючої особистості є у наш час актуальною проблемою, що розглядається вченими різних суспільних наук (психології, філософії, соціології, педагогіки) у межах соціогенезу особистості. Психологічний підхід до даної проблеми зосереджується, перш за все, на визначенні ролі соціального статусу на ранніх етапах онтогенезу та його зміни у процесі формування особистості протягом життя. Об'єкт дослідження: процес становлення соціальної ідентичності молодшого школяра. Предмет дослідження: психологічні умови становлення соціальної ідентичності молодшого школяра. Мета дослідження полягає у з’ясуванні психологічних умов, що забезпечують становлення соціальної ідентичності школяра у молодшому шкільному віці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості становлення соціальної ідентичності молодшого школяра в умовах НУШ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |