Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стрельбицька, Тетяна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T14:07:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T14:07:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Стрельбицька Т. С. Особливості становлення соціальної ідентичності молодшого школяра в умовах НУШ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Сергіївна Стрельбицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4754 | |
dc.description.abstract | Процес становлення соціальної ідентичності зростаючої особистості є у наш час актуальною проблемою, що розглядається вченими різних суспільних наук (психології, філософії, соціології, педагогіки) у межах соціогенезу особистості. Психологічний підхід до даної проблеми зосереджується, перш за все, на визначенні ролі соціального статусу на ранніх етапах онтогенезу та його зміни у процесі формування особистості протягом життя. Об'єкт дослідження: процес становлення соціальної ідентичності молодшого школяра. Предмет дослідження: психологічні умови становлення соціальної ідентичності молодшого школяра. Мета дослідження полягає у з’ясуванні психологічних умов, що забезпечують становлення соціальної ідентичності школяра у молодшому шкільному віці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості становлення соціальної ідентичності молодшого школяра в умовах НУШ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |