ElarK-PNU

Особливості становлення соціальної ідентичності молодшого школяра в умовах НУШ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрельбицька, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-03-10T14:07:21Z
dc.date.available 2021-03-10T14:07:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Стрельбицька Т. С. Особливості становлення соціальної ідентичності молодшого школяра в умовах НУШ: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Сергіївна Стрельбицька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4754
dc.description.abstract Процес становлення соціальної ідентичності зростаючої особистості є у наш час актуальною проблемою, що розглядається вченими різних суспільних наук (психології, філософії, соціології, педагогіки) у межах соціогенезу особистості. Психологічний підхід до даної проблеми зосереджується, перш за все, на визначенні ролі соціального статусу на ранніх етапах онтогенезу та його зміни у процесі формування особистості протягом життя. Об'єкт дослідження: процес становлення соціальної ідентичності молодшого школяра. Предмет дослідження: психологічні умови становлення соціальної ідентичності молодшого школяра. Мета дослідження полягає у з’ясуванні психологічних умов, що забезпечують становлення соціальної ідентичності школяра у молодшому шкільному віці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості становлення соціальної ідентичності молодшого школяра в умовах НУШ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу