ElarK-PNU

Психолого-педагогічні засади розвитку волі в молодшому шкільному віці в умовах Нової української школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суха, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-03-10T14:09:36Z
dc.date.available 2021-03-10T14:09:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Суха І. А. Психолого-педагогічні засади розвитку волі в молодшому шкільному віці в умовах Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ірина Анатоліївна Суха. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 108 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4755
dc.description.abstract Практична реалізація Концепції Нової української школи передбачає урахування усіх чинників, від яких залежить якість здійснення освітнього процесу та розвиток особистості школярів. Серед них важливе місце посідає розвиток вольових якостей учнів, що покликано забезпечити формування компетенностей, пов’язаних з прийняттям рішень, здатності долати труднощі та перешкоди. Об’єкт дослідження – вольова сфера молодшого школяра. Предмет дослідження – психолого-педагогічні засади розвитку волі у молодшому шкільному віці у умовах Нової української школи. Метою дослідження є теоретично обґрунтувати, емпірично виявити та експериментально дослідити психолого-педагогічні засади розвитку волі у молодшому шкільному віці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні засади розвитку волі в молодшому шкільному віці в умовах Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу