dc.description.abstract |
Необхiдно створити в ЗЗСО мотивацiйне середовище, яке забезпечує дiяльнiсть здобувачiв початкової освiти iз систематизацiї та поетапного правового виховання учнiв, учителiв та батькiв; ефективне педагогiчне управлiння на основi компетентнiсного пiдходу в освiтi та правове виховання; здiйснення дiагностики та монiторингу показникiв вихованостi, правової компетентностi та громадянської активностi; використання в освiтньому процесi сучасних технологiй навчання, формування духовно-моральних установок i соцiалiзацiї особистостi в полiкультурному. Рiзнi аспекти правового виховання у вiдповiдностi зi своєю специфiкою дослiджуються в фiлософiї, правознавствi, суспiльствознавствi, психологiї, однак у вiтчизнянiй педагогiчнiй науцi не в повнiй мiрi дослiджено правовi уявлення учнiв та особливостi їх формування в молодшому шкiльному вiцi. Об’єкт дослiдження – процес правового виховання молодших школярiв Нової української школи. Предмет дослiдження – органiзацiя правового виховання шляхом розвитку правових уявлень здобувачiв початкової освiти в Новiй українськiй школi. Мета дослiдження – теоретично обґрунтувати та визначити особливостi органiзацiї, засоби забезпечення єдності педагогічних умов правового виховання здобувачiв початкової освiти в Новiй українськiй школi. |
uk_UA |