Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чепердюк, Вікторія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T14:25:33Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T14:25:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Чепердюк В. В. Технології розвитку творчих здібностей першокласників у процесі навчання грамоти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Василівна Чепердюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 106 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4759 | |
dc.description.abstract | Формування творчої особистості – це динамічний процес, що відбувається під впливом різноманітних чинників, серед яких важливе місце посідає творча діяльність й особистість учителя. Співпраця між учнями та вчителем, залучення батьків до організації й проведення різних форм роботи – запорука успішної діяльності, реалізації педагогіки партнерства в умовах Нової української школи. Метою дослідження є обґрунтування особливостей технологій розвитку творчих здібностей шестиліток на уроках навчання грамоти. На думку дослідників, творча особистість – це такий тип особистості, для якого характерна стійка, високого рівня спрямованість на творчість, мотиваційно-творча активність, що виявляється в органічній єдності з високим рівнем творчих здібностей, які дозволять їй досягти прогресивних, соціально та особистісно-значущих результатів в одному або кількох видах діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку творчих здібностей першокласників у процесі навчання грамоти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |