ElarK-PNU

Технології розвитку творчих здібностей першокласників у процесі навчання грамоти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепердюк, Вікторія Василівна
dc.date.accessioned 2021-03-10T14:25:33Z
dc.date.available 2021-03-10T14:25:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чепердюк В. В. Технології розвитку творчих здібностей першокласників у процесі навчання грамоти: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Василівна Чепердюк. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 106 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4759
dc.description.abstract Формування творчої особистості – це динамічний процес, що відбувається під впливом різноманітних чинників, серед яких важливе місце посідає творча діяльність й особистість учителя. Співпраця між учнями та вчителем, залучення батьків до організації й проведення різних форм роботи – запорука успішної діяльності, реалізації педагогіки партнерства в умовах Нової української школи. Метою дослідження є обґрунтування особливостей технологій розвитку творчих здібностей шестиліток на уроках навчання грамоти. На думку дослідників, творча особистість – це такий тип особистості, для якого характерна стійка, високого рівня спрямованість на творчість, мотиваційно-творча активність, що виявляється в органічній єдності з високим рівнем творчих здібностей, які дозволять їй досягти прогресивних, соціально та особистісно-значущих результатів в одному або кількох видах діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології розвитку творчих здібностей першокласників у процесі навчання грамоти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу