ElarK-PNU

Формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроках мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яківчук, Іванна Степанівна
dc.date.accessioned 2021-03-10T14:38:03Z
dc.date.available 2021-03-10T14:38:03Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Яківчук І. С. Формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроках мистецтва: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Іванна Степанівна Яківчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4763
dc.description.abstract Науковці вказують на провідну роль феномена емоційно-образного сприймання в організації та здійсненні освітньої діяльності молодших школярів, а також підкреслюють важливість грамотно спланованих та проведених уроків мистецтва, зміст яких спрямований на створення оптимальних умов для цілеспрямованого та систематичного розвитку сприйняття. Це стане можливим за умови опанування учнями початкової школи творів мистецтва різних за жанрами, стилями, художньо-змістовим наповнення, а також набуття учнями емоційного досвіду та здатності до передавання образного змісту творів мистецтва індивідуально-інтерпретаційної, оригінально-творчої та креативної діяльності. Мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроці «Мистецтва». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроках мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу