Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яківчук, Іванна Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T14:38:03Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T14:38:03Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Яківчук І. С. Формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроках мистецтва: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Іванна Степанівна Яківчук. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4763 | |
dc.description.abstract | Науковці вказують на провідну роль феномена емоційно-образного сприймання в організації та здійсненні освітньої діяльності молодших школярів, а також підкреслюють важливість грамотно спланованих та проведених уроків мистецтва, зміст яких спрямований на створення оптимальних умов для цілеспрямованого та систематичного розвитку сприйняття. Це стане можливим за умови опанування учнями початкової школи творів мистецтва різних за жанрами, стилями, художньо-змістовим наповнення, а також набуття учнями емоційного досвіду та здатності до передавання образного змісту творів мистецтва індивідуально-інтерпретаційної, оригінально-творчої та креативної діяльності. Мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроці «Мистецтва». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування навичок емоційно-образного сприймання молодших школярів на уроках мистецтва | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |