Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яцкова, Ольга Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T14:40:26Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T14:40:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Яцкова О. М. Інноваційні технології як засіб виховання молодших школярів у групі продовженого дня: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Миколаївна Яцкова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4764 | |
dc.description.abstract | Інноваційні технології під час групи продовженого дня в сучасній початковій школі не завжди легке випробування для вчителя. Насамперед, воно вимагає певного рівня готовності та володіння кожним педагогом знаннями та навичками застосування таких технологій. Активна індивідуальна й групова робота дітей молодшого шкільного віку вимагає від педагога організованості, чіткості, уваги до процесу та контролю за результатами учнівської діяльності. Робота педагога під час групи продовженого дня з використанням інноваційних технологій не завжди є простою для вчителя, але важливо, що ефективність такої форми роботи значно перевищує звичайну. Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефекривність окремих інноваційних технологій як засобу виховання у групі продовженого дня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Інноваційні технології як засіб виховання молодших школярів у групі продовженого дня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |