ElarK-PNU

Інноваційні технології як засіб виховання молодших школярів у групі продовженого дня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцкова, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-03-10T14:40:26Z
dc.date.available 2021-03-10T14:40:26Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Яцкова О. М. Інноваційні технології як засіб виховання молодших школярів у групі продовженого дня: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Миколаївна Яцкова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4764
dc.description.abstract Інноваційні технології під час групи продовженого дня в сучасній початковій школі не завжди легке випробування для вчителя. Насамперед, воно вимагає певного рівня готовності та володіння кожним педагогом знаннями та навичками застосування таких технологій. Активна індивідуальна й групова робота дітей молодшого шкільного віку вимагає від педагога організованості, чіткості, уваги до процесу та контролю за результатами учнівської діяльності. Робота педагога під час групи продовженого дня з використанням інноваційних технологій не завжди є простою для вчителя, але важливо, що ефективність такої форми роботи значно перевищує звичайну. Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефекривність окремих інноваційних технологій як засобу виховання у групі продовженого дня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Інноваційні технології як засіб виховання молодших школярів у групі продовженого дня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу