Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бордюжан, Анастасія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T11:49:04Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T11:49:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Бордюжан А. М. Інформаційні технології навчання як засіб формування у молодших школярів граматичних категорій іменника: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Миколаївна Бордюжан. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4791 | |
dc.description.abstract | Інноваційні педагогічні технології стають типовим явищем освітянської практики, а готовність до їх застосування – вимогою до усіх педагогів. Актуальність цього питання обумовлюється змістом сучасної реформи загальноосвітньої школи. Педагогічна технологія має стати інструментом, за допомогою якого вчителі могли б точно визначати шляхи реалізації психолого-педагогічних та методичних знань, отримати нові знання в процесі навчання і виховання. У той час деякі аспекти використання інформаційних технологій навчання в початкових класах потребують подальших досліджень. Це стосується психологічних передумов використання інформаційних технологій навчання в процесі вивчення української мови молодшими школярами, умов вибору та функціонування інформаційних технологій навчання, організації процесу навчання української мови з їх використанням. Значний навчальний потенціал і недостатня розробка вказаних аспектів використання інформаційних технологій навчання в процесі вивчення української мови учнями молодшого шкільного віку, відсутність цілісної концепції формування навичок і вмінь українського мовлення в початкових класах із використанням новітніх технологій навчання зумовили актуальність теми нашого дослідження. Мета роботи – з’ясувати суть і значення теоретичних та методологічних основ використання нових інформаційних технологій в освітньому процесі, виявити дидактичні можливості інформаційної технології у навчанні української мови в початкових класах, зокрема, в процесі вивчення граматичних категорій іменника та експериментально перевірити запропоновану методику. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Інформаційні технології навчання як засіб формування у молодших школярів граматичних категорій іменника | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |