Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Винник, Діана Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T11:56:59Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T11:56:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Винник Д. І. Інтегрований підхід як фактор підвищення мотивації до навчання молодших школярів у Новій українській школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Діана Ігорівна Винник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 129 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4793 | |
dc.description.abstract | За останні роки освіта в Україні значно змінилася. Такі зміни мають безпосередній вплив на вчителів та на учнів. Основна засада, на якій грунтується загальна орієнтація навчальної роботи – скерованість на розвиток особистості. Це означає, що центром педагогічних проблематик є не школа як освітній заклад, не навчальні програми і навіть не вчитель, а учень. Система навчальної та виховної роботи спрямовується на те, щоб виявити потенціал учня, створити сприятливі умови для його розвитку в школі та подальшому самостійному житті, створити умови для задоволення базових потреб дитини в активності, інформації, розвитку її індивідуальності, формувати в кожної дитини відчуття психологічної захищеності, надати кожній дитині можливості самоствердитися у найважливіших для неї сферах життєдіяльності. Мета дoслiдження: теoретичнo oбґрунтувати ефективність інтегрованого навчання у підвищенні мотивації до навчання учнів початкової школи та розробити методику забезпечення вмотивованості до навчання дітей в Новій українській школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Інтегрований підхід як фактор підвищення мотивації до навчання молодших школярів у Новій українській школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |