Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гуцуляк, Катерина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:03:22Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T12:03:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гуцуляк К. С. Мультимедійні технології в процесі формування навчально-пізнавальних умінь школярів на уроках у початкових класах: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Сергіївна Гуцуляк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4795 | |
dc.description.abstract | Мультимедійні технології на уроках в початкових класах - не просте випробування і для вчителя. По-перше, воно вимагає певного рівня обізнаності педагога в можливостях комп'ютера. Активна індивідуальна робота учнів вимагає від педагога значної уваги і організованості з контролю за результатами такої діяльності та відповідної організації навчального процесу. Урок з використанням мультимедійних технологій не є полегшеним для вчителя, скоріше навпаки, але надзвичайно важливо, що ефективність такого уроку значно перевищує звичайний. Об’єкт дослідження - навчальний процес в початковій школі. Предмет дослідження – педагогічні умови формування навчально-пізнавальних умінь засобами мультимедійних технологій на уроках у початкових класах. Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні, що вивчення предметів у початкових класах здійснюватиметься більш ефективно з використанням мультимедійних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Мультимедійні технології в процесі формування навчально-пізнавальних умінь школярів на уроках у початкових класах | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |